خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

امير عميدي: دیگر دینی به فدراسیون ندارم
امیر عمیدی چهارمین دبیر فدراسیون تنیس روی میز ایران است که در مدت دو سال و نیم گذشته از سمت خود استعفا داده است.
 
به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران:، عمیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود،از ۲۴ مرداد سال گذشته در فدراسیون تنیس روی میز مشغول شدم بدون اینکه حتی یک ریال حقوق بگیریم دیگر نمی توانم بیش از این وضعیت را تحمل کنم.

 عمیدی که سمت اصلیش مشاور استاندار کردستان است اکنون بعد از ۹ ماه دوباره به همان جا بازگشته است، گفت: من فکر می کردم به فدراسیون پینگ پنگ دین دارم به همین علت خود را موظف دیدم که در این مدت به آنها کمک کنم.

 وی با بیان اینکه دیگر هیچ احساس دینی به فدراسیون ندارد بیان داشت: من وظیفه خودم را انجام داده ام با اینکه کارم در سنندج بود چهارشنبه شب با اتوبوس از فدراسیون به سنندج می رفتم تا پنج شنبه و جمعه را بتوانم به کارم برسم بعد دوباره جمعه شب با اتوبوس بر می گشتم تا شنبه در فدراسیون پینگ پنگ حاضر باشم، من برای آنها کم نگذاشته ام اما دیگر تا کی؟

 وی اضافه کرد: بیش از این دیگر نمی شود من هم یک کارمند هستم، کار در فدراسیون مشکل بیمه، بازنشستگی، حقوق و مزایای مرا به هم ریخت از فدراسیون تنیس روی میز هم که هیچ اقدامی برای مشکلات من صورت نگرفت اگر ادامه می دادم شاید از سمت فعلیم در اداره اخراج می شدم! آنها تا الآن هم لطف کرده اند و برای من جایگزینی نیاوردند.

 عمیدی در باره اینکه اگر وزارت ورزش و جوانان اکنون تلاشی برای بازگشت او به تنیس روی میز بکند، آیا به فدراسیون باز خواهد گشت یا خیر، پاسخ داد: من ۹ ماه موقت رفتم، موقت بودن تا کی؟ آیا نباید از سوی وزارت ورزش و جوانان تلاشی برای بودن من انجام می شد؟ الآن دیگر همه چیز فرق کرده است،‌ وضعیت زندگی آدمها از یک جایی باید تغییر کند این وضعیت من هم باید یک روزی به پایان می رسید که این اتفاق بالاخره افتاد من هم دیگر نمی خواهم بدون حکم، مشغول باشم، اکنون به شغل فعلی خودم بپردازم بهتر است با توجه به اینکه دیگر دینی به فدراسیون ندارم.

 هر چند آمدن محمدزارع پور، به فدراسیون پینگ پنگ با توجه به غیر پینگ پنگ بودنش حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت و در مدتی که وی سمت ریاست فدراسیون را به عهده داشت عمیدی، بیست و هشتمین نفری است که از این فدراسیون استعفا داده است اما عمیدی بر خلاف بسیاری از آنها که می گفتند علت اصلی رفتنشان این است که با زارع پور نمی توانند کار کنند، نظر دیگری دارد و می گوید مشکل من او نیست،‌ به این ترتیب پرونده چهارمین دبیر فدراسیون تنیس روی میز هم بعد از خلج، قارداشی و سعیدی بسته شد تا پینگ پنگ به دنبال دبیر جدید باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 / 2 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد